pysselkvällen är över...

...och jag kan inte annat än att redan längta till nästa. vi hade så himla kul, och tiden gick så himla fort. rätt som det var var klockan halv två och kors i taket blev jag inte trött förrän precis innan vi började plocka ihop, och då var klockan ändå efter ett... har inte hunnit lägga in några alster på datorn ännu men det kommer i veckan. det var länge sedan jag kände sån inspiration som jag kände igår. dessa underbara scrapmänniskor : ) jag fick gjort en komplett LO och hann börja på en andra. den sitter jag fortfarande och plockar med för jag blir inte riktigt nöjd med den, men jag hoppas den kommer ut i veckan den med.
i eftermiddag och vi varit och hämtat lillen hos mormor och morfar och det är helt otroligt hur man kan längta efter de där små liven. har bara velat krama på honom hela kvällen!!
trevlig lördagskväll på er : )

Kommentarer
Postat av: liselotte

Ja heja vad du hann med mycket igentligen. Jag hann med ett kort och det var knappt det ju ;-) på typ 7 timmar eller nått. Ja det var så himla trevligt och nu längtar man redan till nästa gång=)

2007-07-01 @ 19:53:02
URL: http://www.liselottens.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Jag väntar med spänning på dina LO:s, de var verkligen kanonfina! Du är en riktig fena du.
Har kollat ett datum redan, men måste checka lite vidare först : D Typ om 8 veckor eller så!
Ha gott!

2007-07-02 @ 17:24:07
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0