en 1-åring till

272716-13
ett kort till Olles kompis Johanna, som föddes 9 timmar efter honom. men de fyller inte på samma dag, hon fyller på söndag och Olle på lördag. och då blir det kalas! det ska bli så kul att få ha 1-års kalas här hemma. och om jag inte har fattat det helt fel så ska det nog bli uppehåll!! men det vågar man väl inte tro på. vill tacka Liselotte och Lillemor för lånet av stämplar. har precis kommit på  hur kul det är att använda sig av blommor på kort, så det kör jag stenhårt med nu. håller på med ett kort just nu som jag bara dränker i blommor : ) som vanligt syns det ju lite dåligt men det är stickles på blommorna och på flickans hink, och så har jag duttat på stickles på en lilla dinon från Pysselmyran som är så himla söt, men det tycker jag inte syns alls på bilden.

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vilket underbart sött kort!!! Du har verkligen gjort ett jättefint : D Ursnygga ramar du gjort på både dino och grattisskylten!
Ha gott!
PS Om jag ej sagt det förut... (dåligt minne...) boka fre 13 augusti : D Hos mig kl 17-18.

2007-07-24 @ 16:58:02
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Verkligen ett gulligt flickkort du gjort! Visst är hÄnglarna för ljuvliga!
Du jag tror Susanne hade lite resfeber när hon skrev, den 31 Augusti ska det vara.
Kram Lillemor

2007-07-26 @ 09:58:57
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: gunilla/nilla

Vilket fint kort du har gjort. Snygga färger och kanonfina dekorationer. Stämplarna är för söta.
Ha det så bra/gunilla

2007-07-26 @ 16:29:41
URL: http://kortnilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0