back to school!

Idag var min mammaledighet slut och jag är tillbaka i skolan. det kändes jätteskönt att få komma iväg och börja göra något utanför hemmet igen. och jag har längtat eftar skolan (går nu andra året på logopedprogrammet nere i göteborg). men oj vad jag saknade min lille olle här hemma. han är nu hemma med pappa i två månader innan han ska börja dagis. och eftersom jag har varit mammaledig nu då i ett år så fick jag ju hoppa in i en annan klass än den jag började i. det känns lite konstigt att komma in i en klass där alla känner varandra så väl redan. när jag började förra gången så var ju alla nya, men nu är det bara jag som är ny. men det verkar vara en go klass så det kommer att bli bra. så nu är det upp halv sex på mornarna som gäller, och så cykla in till stan för att ta tåget till göteborg. det tar sin lilla tid, men det är så värt det, jag tycker verkligen det är jättekul. dessvärre kommer det väl att bli lite mindre pysslande nu när jag har en massa plugg att stå i. men på fredag blir det i alla fall pyssel hela kvällen lång, hemma hos susanne igen. ska bli sååå himla kul, jag bara lääängtar.

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Vad kul att du har kommit igång lite igen. Förstår att du längtar hem till lilla olle. Men det är det som är tjusningen, att få längta lite så blir det så mycket mysigare när man kommer hem ju.
Ses på Fredag. ska bli kul att träffas igen
Kram

2007-08-28 @ 07:10:52
URL: http://www.liselottens.blogg.se
Postat av: Lillemor

Tack för erbjudandet om skjuts! Det var gulligt av dig, men jag tror jag tar egen bil, det blir enklast för mig eftersom jag ska uträtta en del ärenden strax innan och så...
Men tack iallfall!
Kram Lillemor

2007-08-29 @ 20:49:54
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Lillemor

Hej! Är så nyfiken på vad du tycker om ditt första klubbpaket! Visst är det underbart! Det blir roligt att se vad du kommer att hitta på med dessa små gullegrisar!
Lillemor

2007-09-09 @ 08:38:47
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: SusanneSj

*H U R R A
H U R R A
H U R R A* för Jossan och tusenmiljonergrattis i efterskott!!!
Himla snygga tröjor du hade köpt, urläckra.
Kramisar Susanne

2007-09-15 @ 11:58:40
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Tack för en supertrevlig pysseldag//Kram Marie-Louise

2007-11-18 @ 21:19:05
Postat av: Anna Nyberg

Gott nytt år!
Hoppas att Olle är frisk nu, synd att vi inte kunde fira nyåret tillsammans, men vi tänkte på er.
Och maten var jättegod.
Ville gratulera till att du blivit moster.
Ha det bra och hälsa killarna.
Kram Anna med familj

2008-01-08 @ 08:18:46
Postat av: Ulrika

Vilka fina kort du har gjort! Jag är verkligen imponerad. Jag undrar just hur dina anteckngar ser ut när de är renskrivna!! Månne nästa kort bli en fin Larynx, kanske?
Karma Ulrika

2008-01-20 @ 15:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0